Mijn eigen boek - nu in de winkel! :)

Zoals jullie al wel hebben opgemerkt, is het hier al een tijdje wat stiller dan voorheen. Ik heb daar dan ook een goede reden voor. Nee, het is zeker niet zo dat mijn liefde voor het koken en bakken is weggeëbt of dat ik het bloggen niet meer leuk vind. Het is wel zo dat ik tussen mijn job, mijn huishouden, de zorg voor mijn kinderen, mijn sociale contacten én mijn hobby's steeds minder tijd vind om nog uitgebreid in de keuken te staan. Dat is natuurlijk best jammer en ik hoop daar gauw weer wat verandering in te kunnen brengen, maar de afgelopen tijd heb ik me voornamelijk geconcentreerd op een van mijn andere hobby's. Ik heb namelijk een boek geschreven, een écht boek, dat sinds enkele weken nu ook in de winkel ligt! Het boek gaat over mijn oudste zoon van ondertussen zes jaar die de diagnose 'autisme' heeft gekregen.

'Zoon met een gebruiksaanwijzing' beschrijft aan de hand van anekdotes uit ons dagelijks leven hoe het leven met een bijzonder kindje eruit ziet. Het boek is op een heel toegankelijke manier geschreven en is zowel bedoeld voor lotgenoten, die ongetwijfeld veel herkenning zullen vinden, als voor mensen die gewoon nieuwsgierig zijn wat autisme juist kan inhouden. Een echte aanrader dus, al zeg ik het zelf! ;)

Wil je graag enkele fragmenten lezen, of wil je meer info over het boek dan kun je terecht op mijn andere blog: http://zoon-met-een-gebruiksaanwijzing.blogspot.be/


 
 
Tot binnenkort voor nog wat recepten! :)

Reacties

Populaire posts