Nieuwe Facebook-groep: creatief met en voor kinderen!

Zoals jullie ondertussen wel weten heb ik twee lieve zoontjes die ik graag laat helpen in de keuken. Daarnaast houden ze ook van knutselen met papier, karton en andere leuke knutselspullen. En ook hun mama helpt hen daar natuurlijk graag bij. ;)

Om andere ouders, grootouders en misschien ook wel juffen te helpen aan leuke ideetjes en ook om zelf nog wat meer inspiratie op te doen, richtte ik enkele dagen geleden een nieuwe Facebook-groep op. In 'Creatief met en voor kinderen' nodig ik iedereen uit om foto's te posten van allerhande creaties. Dit kan gaan van kookideetjes voor of samen met kinderen, knutseltips, handwerk enz. Uiteraard kun je ook tips vragen aan andere leden of vragen stellen als je ergens niet alleen uit geraakt. We zijn er om elkaar te helpen!
Er zijn absoluut geen verplichtingen aan deze groep verbonden en je kunt er ook op elk moment zonder problemen weer uitstappen.

Bij deze is iedereen dus van harte uitgenodigd om deel te nemen aan mijn Facebook-groep. KLIK HIER indien je geïnteresseerd bent! :)

Groetjes,
Eva

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts