Chocolade-kruimeltaart met een marsepeinen Woezel & Pip

Toen Lucas me een tijdje geleden hielp bij het maken van deze chocolade-kruimeltaart, was hij meteen zeker: déze taart wou hij ook voor op zijn vierde verjaardagsfeestje.
Enkele dagen voor zijn feest liet hij me dan ook nog eens weten dat hij dolgraag een Woezel & Pip taart wou krijgen... Nu, ik vind het geweldig al die met suikerfondant en marsepein beklede taarten die je overal op internet kan vinden te bewonderen en ik waagde me vorig jaar voor Jolans verjaardag ook aan een soortgelijk project met deze cupcakes. Maar om nu nog eens urenlang te zitten prutsen aan iets dat op een mum van tijd weer wordt opgegeten? Hmm, ik was er nog niet meteen van overtuigd.

Daarom kwam ik met deze tussenoplossing: de beloofde chocoladetaart (die hij ditmaal ook samen met mij maakte) mét een geboetseerde Woezel & Pip... Wat zien ze er schattig uit hè :)



Ik vulde de taart nog aan met wat chocolademuffins... en ja hoor, de jarige was zéér tevreden! :) En de gasten natuurlijk ook ;)



Reacties

Populaire posts